24 Januari

Det fanns visst lite grann att göra här hemma i alla fall, när jag satte igång så hittade jag lite grann som tog några timmar i alla fall, skönt!! Jag gjorde iordning/rensade iordning bland lakarn/örngott/påslakarn/dukar/gardiner-skåper, slängt en del, lagt undan en del... Rensar eller ja vikt ihop hela Jonas garderob, allting var bara inslängt, sån ordning(!?) så som sagt, har vikt ihop alling och nu när han snart kommer hem ska han få rensa kläderna, tror att det finns en hel del att slänga där också... Plockat iordning i skåpena över garderoberna, gjort iordning i byrån i hallen, plockan bort en massa grejer från tv-bänken i Jonas rum, rensat/plockat iordning i gaberoberna i hallen, torkat av alla luckor i köket, sen har jag dammat och städat toaletten/badrummet.. Så på tisdag när vi handlat är det bara att damsuga och torka golvema.. Jätte intresseant för er att veta vad jag städat idag men som sagt, det är ju min blogg ;)

Nu kom Jonas innanför dörren så ska se om vi kan laga någon mat, är hungrig som bara den!!!!

Kommentarer
Postat av: Denise, Emilias Mamma<3

jaa vist är det så! o nu börjar det ju kännas att man verkligen är gravid :) i början var det ju bara med som ett ord som gjorde en glad, men det var inte förens alla sparkar o så man verkligen fatta det, o man fattar det mer o mer desto mera bebis rör på sig :) vad kul o få veta könet :D ska ni göra såndär 3:d grej? vi fick aldrig reda på könet med emilia, för de ville inte berätta på ultraljudet.. :(

2010-01-24 @ 19:23:23
URL: http://deniselinder.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tack desamma :)

2010-01-24 @ 20:25:15
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Sofie

Om du är sysslolös så kan jag fixa lite att göra åt dig har bland annat en lägenhet som behöver att flyttstädas ;-) hehe du e så flitig och duktig Sofia,

2010-01-24 @ 22:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: