25 Januari

Ja, 25 idag vilket betyder lön för många, för oss, eller för Jonas rättade sagt, jag får min från ams imorgon...

Sitter och budar på tradera, det är livsfarligt, men efter idag ska jag inte buda mer har jag bestämt mig, idag sitter jag och bevakar de bud jag lagt på väggdekorer som jag ska göra iordning på Bebis säng och över sängen...  Så jag har föreställt mig att det ska bli kommer det att bli jätte fin, hoppas på det.. =)
Den sista aktionen jag har budat på slutar om 15 minuter så jag håller tummarna att jag ska vinna dom, tur att mitt hjärta inte är hemma och ser hur "mycket" pengar jag gör av med. Dekorerna är billiga men eftersom att det är några stycken jag budat och hoppas på att jag vinner så blir det en del pengar, det är från samma företag jag budat ifrån så jag hoppas innerligt att som samfraktar eftersom att det är med frakterna det blir dyrt, tyvörr..

Ne nu ska jag fortsätta att bekava..
Hoppas ni alla får en bra dag.. =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Sofia! :) Tack så mycket! :) Det är jätteroligt! Mkt funderingar såklart! Vad roligt att du har en blogg :) kommer att läsa ;) hade så bra så ses vi på ung m. Mvh Johanna

2010-01-25 @ 17:31:55
URL: http://http//johannaswriting.blogspot.com
Postat av: Linda Olsson

Njaa, jag är nog större :P Tror min mage är större på irl, det är många som säger det :) konstigt nog... :P



Kram

2010-01-25 @ 21:40:18
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: