26 Januari

Hela dagen har spenderats med Malin i Linköping, hon kom och hämtade mig halv tio och så åkte vi hem till henne för att äta frukost och direkt efter det åkte vi först till rusta för att köpa tändare som var billiga där ;) Sen åkte vi till ikano-huset eller ne nu ljög jag, vi åkte först till babyproffsen faktiskt för att kika lite, så mysigt med alla bebis-saker... Men i alla fall, gick inne på ikano i flera timmar, tiden bara sprang iväg och både Malin och jag hittade en del, jag mest inne på ikea men jag som inte skulle någonting kom ändå hem med saker, bland annat en fotölj som jag tänkte ha inne i sovrummet och sen lite småskit!

Var hemma vid fem tiden igen, provade kläderna jag fått hem från ellos och det mesta blev bra, i alla fall när magen har blivit lite större, det är inga mammakläder men ändå stora kläder eller överdelar om man säger så...
Klockan fem började jag jobba så blev lite sen men var ju ändå tvungen att åka hem för att byta kläder och hämta bilen, jag är lat, jag åker bil till jobbet ;)

Ja, det var min dag idag, förövrigt har Malin fått stor mage, så himla mysigt och det sa bara pang så kom den, det glädje mig (eller vad det heter) att min ändock var större,  var lite "nervös" över att hon växt om mig, skulle kännas lite konstigt eftersom att jag ändå är beräknad åtta veckor före henne... ;)

Älskling har ju varit och kolla på Depeche Mode idag, han kommer snart hem, skönt, då behöver jag ju bara somna själv så kommer ju han straxt.. Han sa at han köpt en grej åt mig så jag är jätte nyfiken.. =)

Ne, nu ska jag gå och lägga mig, har världens jävla huvudvärk så jag vet egentligen inte varför jag inte redan sover eftersom att jag också ska upp tidigt imorgon för att åka till ung m.
Ska bli lite intressant om bebis i magen också vill sova för att nu på kvällen har "den" levt rövare, har faktiskt filmat lite som jag tänkte jag skulle lägga upp, om någon vänlig själ vill tala om hur man gör.. Självklart slutade ju den lill* krabater böka när jag filmade men lite fick jag med i alla fall, tänkte det kunde vara lite kul att lägga ut, ni behöver ju inte titta om ni inte vill ;).

Ne nu ska jag ska som sagt gå och lägga mig..
God natt och sov gott!!!
Kram!

Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: jenny

hahaha fånigt de känns o svara genom komentarer :D

kul:D



aaa ja tänkte de, på feel good varje fredag mellan 9:20 - 10;30, ja tänkte komma börja om 2 veckor ungefär ?:D aaa gör det:D

2010-01-27 @ 05:55:23
Postat av: Naimi

Ja det ÄR reåkigt ;)

Hehe ja får sy en sån till dej till nästa vinter då =D

förresten så vet ja hur man gör för o lägga upp filmer men e dåli på o förklara så får hoppas nån annan gör de, annars får ja väl försöka ;)

2010-01-27 @ 09:53:23
URL: http://do
Postat av: Madelene

haha, ja man vill ju inte bli omvuxen! :p vad ligger ditt sf-mått på? :)

2010-01-27 @ 16:33:10
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: jenny

jaa, jag ska gå själv. Så om du vill följa med så vorre det jätte skoj! roligare att gå med någon ju:D

2010-01-27 @ 19:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: