29 Januari

Straxt efter att jag gick uppp imorse kom Jonas hem ifrån frisören och hade varit och köpt frukost, färska frallor och en massa lyxigt pålägg, tyvärr äter jag knappt något pålägg så jag tyckte lite synd om honom faktiskt, fösöker vara gullig och jag är kräsen :P Men jag åt frallor med banan på, det är i alla fall gott, låter äckligt men prova, det är gott ;)

Nu ligger jag i soffan och väntar på att posten ska komma, hoppas på att min skjorta kommer,har ju tänkt att ha den idag iså fall.. Ikväll blir det nämligen ut och äta och gå på bio i linköping med älskling, kaka och Sofie, ser längtar som bara den, ska bli supermysigt.. =)
Imorgon är det födelsedagsfest här hemma för älskling som fyller den 1/2, ska också bli väldigt roligt måste jag säga, ser fram emot denna helg... Antar att jag kommer vara helt slut på Söndag, är ju inte van med att göra "så mycket" på helgerna och antar också att det kommer bli sent på Lördag...

Ne nu ska jag sluta babbla och kanske göra någon nytta, ska bädda sängen och hoppas på atttiden går fort tills posten kommer, den borde komma när som, håller ena tummen ;)

Hoppas ni alla får en underbar helg =)


Kommentarer
Postat av: Moster

Japp, banan på macka ÄR gott

2010-01-29 @ 18:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: