6 Januari

Har suttit och pratat med Malin i telefon i ungefär en timma nu, det vart bara en massa bebis prat kan jag lova.. Så mysigt=) Hon skickade en bild på msn på hennes mage och oj, vad den har blivit stor, jag vart så förvånad, hoppas hon inte växer om mig men det bör hon väl inte göra eftersom att hon ska ha två månader efter mig ;)
Det var så konstigt när hon skicka bilden, jag vart liksom avundsjuk på magen, så konstigt eftersom att jag har en egen om man säger så men jaja... Konstigt att se en så nära kompis gravid dessutom, men underbart :)

Ludwig ringde precis så han kommer hit snart så får se vad vi hittar på, tänker ju inte gå utanför dörren direkt men får väl se om vi kan hitta på något skojj här inne =)

Ne nu ska jag kika lite till på datorn innan den "lille" kommer ;)
Hoppas ni alla får en kanon dag...


Julafton -09


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så söt=) Jag hoppas inte att jag växer om dig, fatta vilken bamsemage jag skulle ha när det var dax då.... Så du slipper nog bli omväxt av mig=)

2010-01-06 @ 17:11:59
Postat av: Denise- Emilias Mamma <3

hehe joo jag förstår det :) jag var precis lika dan :) men det går fort :)! tycker hela graviditetn gick snabbt :) joo hon är ganska stor nu, redan 7 månader på tisdag :) men på något sätt känns det som det var förra veckan jag födde henne :)

2010-01-06 @ 21:08:59
URL: http://deniselinder.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Hehe, tack så mycket ;)



Kram

2010-01-07 @ 11:03:01
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: sara

haha ja kanske =) Man vet aldrig =)

2010-01-07 @ 13:21:23
URL: http://slalalundberg.blogg.se/
Postat av: Mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Hej !

När jag kollar över vilka ipnr som har varit inne på min blogg (susnet.se) så länkas jag till detta inlägg, att flera ipnr har kommit in just härifrån.

Har du länkat mej eller har min länk stått med i något inlägg?

Postat av: Mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Det är ju det jag inte har gjort :P Drf jag tkr att det känns lite knas. Men men. Spelar egentligen ingen roll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: