2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Fick körkort,bil, tog sudenten,studentkryssning,balen,flyttade hemifrån och plussade självklart ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Vad jag kommer ihåg så hade jag inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Moster som fick en liten Gabriel.

4. Dog någon som stod dig nära?
Jonas Farfar.

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, det räcker väl.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Hmm, bortsett från att jag vill bebis ska komma så nej, inte vad jag kan komma på.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
1 April -09 Älskling och jag förlovade oss, 11 Juni-studenten

8. Vad var din största framgång 2009?
 Tog studenten.

9. Största misstaget? Hmm? Sa en dum grej till min syster...
 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nje, magen har krångat men det har den ju gjort i några år men gjorde undesökningar, men hittade ingenting.

11. Bästa köpet?
Hmm, måste väl vara studenmössan då ;)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Hmm, student och lägenheten =)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja! förlovningen,blev med bebis, student och mycket annat.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ojj, det där är jag dålig på, men då får det nog bli idol-vinnarlåten.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag, eftersom att det hänt mycket bra grejer.. Var kanske inte så glad och snäll i början av min grav...

16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit hand om min kropp men det får jag göra när bebis kommer, ta promenader osv...

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit mindre tjurig mot Jonas :P

18. Hur tillbringar du julen? Frukost hemma hos mamma klockan 10 sen var jag kvar där till klockan 6 så på den tiden åt vi, kollade kalle, tomten kom, och så fikade vi. Sen åkte jag och syskon med barn hem till pappa där vi öppnade paket och åt gröt och vid nio åkte jag hem och här var Jonas och hans släkt.. =)

19. Blev du kär i år? Nykär i Jonas.

20. Favoritprogram på TV? "Ensam mamma söker" "Mammas pojkar" "andra avenyn"

21. Bästa boken du läste i år? Tror inte jag läste någon eller räknas det att jag läser "mamma praktika"? ;)

22. Största musikaliska upptäckten? Ingen?

24. Något du fick och önskade dig när du fyllde år? Jobbigt, jag minns inte ens vad jag fick när jag fyllde. Eller jo, förresten, ja jag fick något jag önskade mig, damsugare, pengar på ikea osv.

25. Något du önskade dig men inte fick? Det minns jag däremot inte.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Kommer inte ihåg.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nee??

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Hmm, slapp som alltid kanske..

29. Vad fick dig att må bra?  Allt bra som hänt och alla underbara människor i min närvaro! <3

30. Vilken kändis var du mest sugen på? -

31. De bästa nya människorna du träffade? Har jag träffat någon ny? Det får bli min lille kusin som kommit till världen.

Sådär, nu har jag svarat på lite frågor om hur mitt  2009 har varit....


11 Juni -Studenten

23 Maj -Studentbal (Gick med Kalle,Ej Jonas)

1/4-09♥

Vecka 24(23+3) (29/12)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: