??

Varför är den nästan ingen som bloggar för?? Blir ju lite ledsen, det finns ju ingen som är så skönt som att ligga i soffan och bara ta det lugnt med datorn i famnen och läsa bloggar, se vad alla andra gör på dagarna..

Cecilia kom hit vid 2 halv tre eller vad klockan var och fikade med mig, så tre bullar och en kopp the fick det bli för min del och en slät kopp kaffe för Cecilia, jag tycker inte om kaffe längre, undra om det kan bero på våran lilla bebis som ligger i magen?? ;)
Hon åkte i alla fall nyss och jag gjorde lite mat åt mig, spagetti och makaroner, gott, NOT!!! Men det gick snabbt och det är enkel och huvudsaken är ju att jag äter, nu ska jag åka och jobba men nu vet ni hur min eftermiddag har sett ut =)


Kommentarer
Postat av: Ida

Åt du spagetti med makaroner?

2010-01-12 @ 18:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: