8 Juni

God morgon!

Här hemma vaknade Lilly klockan 5 och var pigg och glad, skrattade och hade sig! Vi låg och pratade och hon åt en massa, sen somnade hon om vid halv sju igen och jag hoppade då in i duschen.. På morgonen här har jag bäddat rent på Jonas sida av sängen. (lilly låg i min så det får jag ta när jag kommer hem)Har sorterat tvätten eftersom jag har tvättstugan sen, duschat-gjort iordning mig, gjort färdigt Lilly och plockat iordning lite här hemma.. Klockan är så lite och jag har hunnit så mycket, duktigt ;) Detta betyder dock att jag måste sova en stund i eftermiddag, annars kommer jag nog inte vara på bästa humöret eftersom att jag typ är sjuk, har fått förkyldning som satt sig på halsen,huvudet, nacken och ryggen, inte härligt!!!!! ;)

Om några minuter ska jag och Lilly och och hämta mamma för att sedan åka ner till skolgårda och kolla på mina syskon som slutar nian!!!

Hoppas ni alla får en toppen dag!


Älskar er!


Kommentarer
Postat av: sarah

Vad hon växer lilltjejen, blir bara sötare och sötare:)

2010-06-08 @ 09:30:18
URL: http://sarahsdays.blogg.se/
Postat av: Moster M

Fin bild!

Varför är hon inte sådär vaken när jag är med för :)

2010-06-08 @ 15:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: