11 Mars

Igår var jag och Sofia på stan en sväng, lämnade min närvarorapport eller vad man ska kalla det till ams och lite andra ärenden sen åkte vi ner till ÖB och kikade lite och sen hem till Fia och åt våfflor, himlans gott, har varit sugen på det hur länge som helst men har liksom inte blivit så att vi ätit det.. Eller ja, varken mamma eller vi har något våffeljärn så mycket har väl berott på det :P

Efter jag varit hos Fia åkte jag till pappas jobb och pratade lite med honom, städade också hela fika-rummet vilket verkligen behövdes, men vad kan man kräva av ett gäng män ;)
Jag fick dock väldigt ont i kroppen efter städandet, är inte van att gno så som jag gjorde och så  blev det väl tungt med magen med, trots att jag är så liten ;)

Idag har jag inte gjort mycket alls, har legat i soffan och tagit det lugnt.. Skickat efter bilder har jag förresten gjort, det var gratis att skicka efter 100 bilder, kostade bara portot -29kr, det kan jag stå ut med.. Så nu är alla gravid bilder som hittills har tagits på väg hem så ska sätta in de i ett album när dom kommit, roligt att ha det så och inte bara i datorn... Mycket roligare att kunna ta med sig och visa album, som gamla goda tider ;)

Nu jag har nyss ätit mat, potatisgratäng sås och gelé, mums.. har faktiskt lagat det själv och tro det eller ej, det blev gott och smakade NÄSTAN som det Jonas lagar, hade dock för lite salt men det gick ju ha på efteråt, stolt.. Ni som inte känner mig kan jag tala om för att jag aldrig lagar mat utan det gör faktiskt min älskade karl!! Men jag ska eller håller på att lära mig, lilltjejen måste ju få mat även när Jonas inte är hemma ;)

ne nu ska jag diska sen ska jag bege mig till jobbet.. Hoppas allt är bra med er alla... =)
Kram


Älskar och saknar dig, lille plutt!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack! Känns skitskönt! Lättnad! :D



Kramar

2010-03-11 @ 21:10:04
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: