12 Mars

God morgon, God morgon!

Här är jag uppe tidigt, ska på vattengymnastik med Malin, hon kommer och hämtar mig halv.. Har precis tryckt i mig frukost, det är segt såhä tidigt på morgonen, det bara växer i munnen!!

Jag tittade nyss ut och såg att det snöar, varför???!!! Jag tycker det räcker du, den håller ju på att försvinna, sakta men säkert nu när det har varit plusgrader.. Pår parkering säkert som många andras också är som en skidskobana, full med is, är livrädd varje gång man ska till och från bilen, men bättre det är att det kommer mer snö!!! =/

Tog kort på magen igår så tänkte ni skulle få ta del av det ;)

♥Vecka 34(22+5)♥
(
Jag tycker magbilden ser mindre ut denna vecka, kanske beror på att jag tog denna bild tidigt på dagen, jag vet inte ;) )

Fram i från =)

Vaggan står fint där och väntar på att hon ska komma till världen.. En av de fina filtarna vi köpte fick bli överkast ett tag ;)


Ne nu ska jag ta och borsta tänderna så jag är klar när Malin kommer, Hoppas nu alla får en bra dag förresten..

Ska på tal om bebis till barnmorskan idag på rutinkontroll, se hur mycket magen har växt, ska bli intressant ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: Moster

Å vilken fin mage och vilken vagga! Ser mysigt ut. Hoppas det går bra hos BM idag

2010-03-12 @ 07:39:18
Postat av: Linda Olsson

Så fin så! :)



Jag skulle nog inte klara av att äta nått så tidigt, håller med dig om att det bara växer i munnen :P Blää! HAha!

Hoppas det går bra hos bm idag!

Kramar

2010-03-12 @ 08:27:28
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så himla fin mage du har Sofia! :) Så spännande nu är det inte långt kvar! Hoppas det går bra på vattengymnastiken och på rutinkontrollen! Önskar en jättebra helg med! :) Kram

2010-03-12 @ 08:51:41
URL: http://johannaswriting.blogspot.com
Postat av: tova

Åhh så söt vagga! Man ångrar nästan att man inte införskaffade en sådan istället för spjälsäng ;) de små älskar ju att somna när det "rör på sig" lite, har man märkt. Hihi.

Hoppas ni får en toppen-helg!

2010-03-12 @ 18:14:00
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

Vilken fin vagga!

2010-03-16 @ 18:18:33
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: