23 Mars

Såg nu att jag hade skrivit fel månad på förra inläggets överskrift.. Men nu är det ändrat.. ;) Hade skrivit 23 April, så fel...


Men 23 Mars är det ju faktiskt, vilket betyder att det är exakt en månad kvar till bf :) Underbart :D

Idag mår jag piss om man får säga så.. Är trött och seg, kanske beror på vädret, jag vet inte.... Eller så är det kanske så att jag faktiskt börjar bli sjuk, någonting är det ju, kräkas sådär, helt plötsligt är kanske inte jätte vanligt..

Slutsnällt på mig, Hoppas ni har en bättre dag!

Kommentarer
Postat av: jenny

ahhaha då lyssnar ja på dig ;)

hon tyckte ja skulle sluta med vitt bröd, juice, godis och dricka osv:P haha visste inte ens att man kunde säga att man gått upp för mkt :/



aha okej:/ jo det förstår ja, du ska ju ha ut den lille snart :D

för ni ska gå hela graviditeten nu va ?:D

läste att allt var bra med er, så himla skönt :D

2010-03-23 @ 13:33:16
Postat av: jenny

jo jag håller med !

vi ska till våran barnmorska 21 april, ska prata med henne då så får vi se vad hon säger :)



men vad skönt!

aa det förstår ja :D

men de är ju inte långt kvar nu, de var i slutet av april va?

jobbade hos ludwig idag, han prata heela tiden om min sofia som har en tjej i magen som ska komma i april :D

sötnos! hahaha

2010-03-23 @ 16:02:11
Postat av: jenny

ahhahaha, ja han pratade om det hela tiden, han längtar nog lika mkt som ni gör börjar ja tro :D



En månad idag då !:D

ooh gud vad kul ! för mig är dett ett tag kvar :/

kommer ihåg när du sa att du såg fram emot att det var 100 dagar kvar, o de är det för mig på torsdag, hahaha :D

2010-03-23 @ 16:49:33
Postat av: Erica

Men fy! Krya på dej!

Postat av: jenny

ne det är väl itne det igentligen, mamma räknade veckorna igår :P hahaha

den 3 juli, men ja tror inte den lille kommer vilja komma ut då, känns liksom inte som de :/

Men hoppas !:D



haha ne de kände ja med, men när ja såg att ja snart var där så fatta ja att de var ett tag sen du skrev de i din blogg :d ahha

2010-03-23 @ 20:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: