25 Mars

Igår efter jag varit hos mormor och ätit,fikat och varit barnvakt en stund åkte jag till pappa på jobbet och hade sån tur att de precis skulle fika där med.. Åkte efter det hem till mamma och åt lite och hade det lite mys.. Vid halv tio tiden kom mitt hjärta hem efter att ha jobbat kväll, somnade vid elva-tiden och vaknade imorse av att älskling pussade mig och sa hej då...
Nu ligger jag här i sängen, har inte kommit upp än, har blivit himlans morgontrött, kanske beror det på att jag springer uppe på nätterna och kissar.. :P Ska faktiskt ta mig upp och äta liten frukost innan det är dags att hoppa in i duschen för att sedan göra iordning sig för att åka till mödravården på kontroll, tror inte det är någonting, känns skönt :) 

Jag hoppas att mitt hjärta säger att vi ska äta middag ute idag, han måste ju faktiskt äta innan han åker tillbaka till jobbet igen, är så himlans sugen på åizza ifrån matverkstan ;)

Tråkigt pch meningslöst inlägg men ett inlägg blev det i alla fall.. Hoppas ni alla får en kanon dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: