28 Mars

Är nu hemkommer ifrån O'Learys, god mat och bra matcher.. Tycker dock att de var för lite mat, blev ju inte mätt tyvärr men som sagt, det var gott och det är väl huvudsaken.... Både LHC och liverpool vann sina matcher så det blev himlans bra, älskling och ska jag nog åka och kolla på LHC nästa match, blir väl den första och sista matcher jag får se iår men då har jag i alla fall fått se en ;)

Ne nu ska jag ta och lägga mig i ett varmt bad som Jonas hällt upp åt mig, en isglass på det också så är kvällen gjord... Hoppas ni alla haft en vra helg.. Kram

Kommentarer
Postat av: Becca

Åh!! Vem e det som e så grym att han/hon oxå hejar på Liverpool? ;D

2010-04-02 @ 21:15:47
URL: http://beccashorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: