11 Maj

Tack så mycket för kommentarerna om min vikt, de värmer! =)

Idag har vi varit på socialen och skrivit på faderskapspapprena och gemensamvårdnads papper, skönt att det är gjort, inte för att det har så stor "betydelse" om ni förstår vad jag menar men det måste ju göras och det är ju dumt att skuta upp det..

Fredrik och Jenny (bror med flickvän) var här nyss och hälsade på en sväng, de bor ju i örebro så det är ju inte så ofta man träffas, men trevligt när det väl händer. ;)

Snart ska jag bege mig till pappas jobb för att sedan åka på speedway, Lilly är ju för liten för att följa med än, men om ett tag så, med fina rosa hörselkåpor som vi ska "sno" från pappas jobb. Jonas och Lilly kan ju behöva lite ensamtid också, tycker jag =)
Lilly med sin morbror Fredrik! =)

Jenny, Morbror och en arg Lilly!  ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina bilder och Lycka med ett litet barn :)

2010-05-12 @ 09:19:07
URL: http://johannaswriting.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Så galet fin unge<3 Är en stolt morbror, tack för gårdagen syster. Älskar dig. Kram

2010-05-12 @ 10:54:48
Postat av: Jenny

Tack sofia dom orden behövde ja höra:)

hur går det med lillen ?! :D

2010-05-13 @ 16:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: