18 Maj

Igår var Sofie och Simon här en sväng och hälsa på, länge sen (1år)man träffade dom så det var lite roligt.. Malin var ju självfallet här också, vi umgås jämt, kan tänka mig att folk undrar hur vi orkar men det är trevligt och vi tycker om varandra ;)
Imorgon kommer hon in igen, då ska vi till mamma och umgänga lite..

Här hemma har vi nyss ätit, jag har strukit alla dukar jag tvättade igår och nu väntar jag på att Lilly ska vakna, hon har sovit i typ 3 och en halv timma så jag tror hon vaknar när som.. Då ska vi ge henne miniform droppar och hoppas på att hennes magont ska gå bort..


Hoppas ni alla haft en kanon dag! Kram.


Kommentarer
Postat av: Denise- Emilias Mamma<3

ah jo men det kan jag hålla med om :) jag tycker ju att är man 11,12 år så är man FÖR ung! men jag menar det är många som hänger upp sig för man är 18 men hade jag varit 20 hade inte lika många brytt sig.. :P kram

2010-05-19 @ 22:26:01
URL: http://deniselinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: