22 Maj

God kväll, hoppas ni alla haft en bra dag och alla ni njutit av dagens väder, det har i alla fall jag =)

Dagen började med att jag och Lilly vaknade vid halv åtta, hon fick lite mat i sängen och sen låg vi kvar en liten stund och mös. Sen tog jag henne i vagnen och gick en rask promenad nere i varamon i 1 timma och tjugo minuter, gick till affären och köpte nybakta frallor så jag kunde göra en riktigt mysigt frukost till mig och Jonas.
Efter frukosten så gjorde jag iordning mig så åkte jag och lillan till mamma och där var vi hela eftermiddagen, satt ute, var ute, fikade och promenerade lite. Lilly låg under ett parafly(hade inget parasoll) naken och luftade lite, hon trivdes himla bra, hon somnade nästan till och med ;)

När jag kom hem här vid fem så åkte vi "hela" familjen och åt glass och nu är vi hemma, Jonas lagar mat, Lilly sover och jag passar på att sitta här..

Ikväll blir det alltså att äta lite, potatisgratäng, fläskfilé och kantarellsås. Kika på speedway, äta chips och dipp och bli feta igen ;)

Ha en fortsatt tervlig kväll mina kära läsare.


Kommentarer
Postat av: Naimi

Såå söt, Fredde e sugen på en till=P ja har en typ lika dan bild på Nellie när hon va en månad ;)

2010-05-22 @ 22:05:51
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Moster

Precis som en lördag ska vara

2010-05-23 @ 11:52:59
Postat av: Ida B

Fina lilla Lilly!

Hoppas det är bra med dig Sofia, och att allt går som det ska med gullungen:)

Saknar dig på jobbet!

puss:)

2010-05-24 @ 18:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: