24 Maj

Bara en dag kvar till "lön" underbart! Natten har varit skaplig. Lilly somnade straxt innan tio tror jag det var och jag klockan 11. Sen matade Jonas henne vid klockan 2 och sen tog jag henne klockan 4, hon har alltså ätit var 4:e timma, lagom tycker jag.
När jag skulle lägga ner henne i sin säng efter hon somat vid sju så spydde hon, lagom roligt när hon sov tyckte jag, hon vaknade inte ordentligt som tur var men hon fick ligga sig bredvid mig och sova så jag har sovit från och till från typ 8 till halv tio... Jag har inte så mycket att klaga på på nattens sömn, är utvilad, hoppas Jonas också är det.. ;)

Lilly ligger nu är bredvid mig och kikar ut genom fönstret, snart blir hon galen, hon tycker nog att hon legat själv tillräckligt länge nu ;)

Hoppas ni får en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Tack för din röst och ha en bra dag :)

2010-05-24 @ 10:48:34
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: tack för din röst! Ha en bra dag! :)

2010-05-25 @ 17:30:33
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: