26 Maj

Natt har Lilly sovit helt UNDERBART! Jag gav henne mat vid tio tiden och efter det somnade hon sen sov hon till halv fem, sex och en halv timma, i sträck! Då när hon vaknade fick hon mat, hon åt dock inte så mycket men somnade direkt igen, vaknade igen vid halv åtta och åt igen och somnade om till halv elva och tyckte då att det var morgon vilket hennes mamma också tyckte, så här länge har jag inte sovit på några veckor. Nu ät vi uppe och hon har ätit igen, och ligger nu nöjd bredvid mig.

Idag ska jag träffa Sofia, ska hem till dom och se deras nya lägenhet, ska bli spännande =)


Sådär satt Lilly ganska länge, och bara kikade, det var nog lite roligt såg det ut som hon tyckte ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Åhh vad söt hon e lillsnuttan..

2010-05-26 @ 11:08:17
Postat av: Helen BF 30 juli.

okej :) tack för infon :) ska ta och leta runt efter en vi med, funderat på bärsjal eller bärsele men kommer fram till olika beslut hela tiden. söt bild på lilla lilly <3

2010-05-28 @ 10:31:30
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Janni - nybliven mamma!

aww lilla snuttan, där sitter hon fint o tittar :) hihi

2010-05-28 @ 12:20:17
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: sofie

haha vilken härlig bild på lillan!

2010-06-01 @ 14:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: