5Maj

Jag glömde helt bort att skriva ett inlägg igår, satte på datorn för att göra det men kikade på en massa annat istället, lätt hänt...

Men igår var i alla fall bvc-tanten här på hembesök, Lilly går upp precis som hon ska, konstigt vore det väl annars eftersom att hon är ett matvrak, jag tror hon kommer bli en liten knubbis ;)
När hon föddes vägde hon 2890g sen gick hon ner till 2795g, i fredags(30/4) när vi var på bvc hade hon gått upp till 3035g och igår vägde hon 3280g, Det ökar, hon börjar bli stor tycker jag ♥

Idag har vi varit på lasarettet och gjort hörseltest på lilltjejen, hon hörde kanon på båda öronen, känns skönt att veta.. =)

Just nu sitter jag och väntar på att Lillys farmor och farfar ska komma och hälsa på, efter det kommer hennes gudmor och efter det kommer min kusin hit, det blir full fart hela dagen, ska se om jag hinner gå ner till stan en sväng också, ska se om jag hittar mig något fint på guldfynd =)

Lite bilder på min fina flicka, som är tagna idag ♥



♥Mammas finaste prinsessa♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är så fin ju... Imorgon kommer jag och gosar en massa med lilltjejen=)

2010-05-05 @ 17:55:49
Postat av: Moster

Ojsan vad pigg och vaken hon ser ut:).

2010-05-05 @ 20:09:08
Postat av: Louise,mamma till Alva

Skönt att hon går upp i vikt som hon ska.:)

jätte söt.

2010-05-05 @ 21:07:42
URL: http://loouiseroos.blogg.se/
Postat av: Becca

hon är faktiskt helt sjukt söt! :)

2010-05-06 @ 07:28:08
URL: http://beccashorty.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Jag vet inte om du är intresserad, men jag rensade på vinden o hittade en påse med rosa minikläder ;) Du får ta det om du vill, inget fel på det alls. Det är bara sånt vi köpt nytt till Kelly o det blev ju inte använt så mycket eftersom hon va så stor :P



Kram

2010-05-06 @ 19:54:53
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tappade bort din blogg.. Men grattis till flickan? Hur känns det att äntligen ha henne här?

2010-05-07 @ 21:26:45
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Denise- Emilias Mamma <3

aha okeej :) jag vart ju sjukt sugen på cola med emilia, o tyvärr! så hänger ju cola beroendet sig kvar :/ vilket inte är så speciellt kul. dels för att jag vill sluta med det, för det är ganska dyrt när man kan dricka 2liter om dan! o sen så blir ju inte kroppen det finaste av det :/ jag dricker ju mera cola än vatten! vilket jag önskade va tvärtom!



jo med oss är allt bra :) hur är det med er? går det bra med Lily? äter hon o sover hela nätter o så :)?

Kram

2010-05-08 @ 22:33:43
URL: http://deniselinder.blogg.se/
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Jöses så söt hon är alltså!!

Postat av: Ida Bengtsson

Vad fin hon är Sofia!

Gud vilken underbar liten flicka!

Och Lilly blir ju perfekt:)

2010-05-16 @ 10:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: