MIN BLOGG

I min blogg skriver jag PRECIS vad jag vill, det är ingen som är tvingad att läsa!

I min blogg skriver jag framförallt om min familj och vänner eftersom att de är de som betyder mest för mig, men jag skriver också om det jag inte gillar och sånt som stör mig!


Det var tydligen många som tog åt sig av mitt inlägg "Normalt tänkande" eftersom jag fick så många kommentarer om att jag är så ful och liknande! Ja men okej, tyck att jag är ful, det är helt okej, ganska fegt att inte visa vem ni är bara..
Tur att smaken är som baken, själv tycker jag att jag är rätt snygg tillochmed men ni behöver inte yttra er om att ni inte tycker det samma ;)

Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Man kan bli sjukt less på Mr. och Mrs. Anonym! Skit i dom bara, mata inte trollen ;)

Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Sv : Jag kan se vart ifrån dom kommer och vad dom använder, tex iphone eller mozilla. Sen är jag medlem på susnet.se där man ser allas ip och hur dom hittat till ens blogg :)

Postat av: Jennie

Tänkte bara lämna ett litet spår efter mig! Fint namn ni har till er söta dotter :) min heter oxå Lilly! Ha en trevlig vecka!

2010-05-31 @ 21:03:41
Postat av: Helen BF 30 juli.

uscha, hatar sådana där idiotiska anonyma kommentarer. Man väljer ju själv om man vill läsa och passar inte innehållet kan de väl sluta läsa då. Kram på dej

2010-05-31 @ 21:11:47
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: