4 Oktober

´Jag fick en klok kommentar av min moster på förra inlägget, det finns inte så mycket annat att blogga om än mig,Lilly och vad vi gör om dagarna, mycket mer är så händer ju inte när man är mammaledig, förövrigt är det så fruktansvärt skönt att vara det. Jag förstår inte hur jag ska hinna med saker och ting på dagarna sen när man början jobba. Hinner ju knappt nu...

Idag har vi inte gjort någonting här hemma, myst lite, ätit, duschat osv, sist hon duschade var i simhallen för ett tag sen (Vi badad i badkaret jämt) då gillade hon det inte, blev jätte ledsen men idag gick det riktigt bra, smidigt  när det ska gå fort och hon har mat över hela sig.... Denna dag blir nog att spendera hemma, tror inte jag och Lilly har varit ensamma hemma en hel dag någon gång så det känns att det kan behövas.

Lillys farfar kommer hit alldeles straxt och ska sätta upp en krok i taket så att vi kan sätta upp hennes sänghimmel samt sätta upp hennes lampa...

nu ska jag sluta babbla.

Eller glömde säga att vår diskmaskin har gårr sönder, lagom kul att handdiska tills den blir lagad eller man köper en ny!!! =/


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är ju jättemysigt att läsa om Lilly och dig och vad ni hittar på=) Så fortsätt med det du!

2010-10-04 @ 20:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: