Balkonghäng!

God morgon, God morgon!
Hoppas ni alla har sovit gott!

Malin och jag satt ute på balkongen hela kvällen från att Lilly hade somnat igår, riktigt skönt faktiskt.. Blev bara ett par cider för oss båda, sällskapsdrack ;) Hon åkte hem runt tolv så jag gick och la mig då, Jonas kom hem runt två kan jag tänka mig, hörde honom inte.

Blev otroligt förvånas när jag vaknade av imorse att Jonas satt och matade Lilly, jag hade inte hört henne, vilken jag jämt annars gör.. Kanske var så att Jonas redan var vaken näe hon började gnälla.

Ne, nu byta bajsblöja!!

Kommentarer
Postat av: Erkan

Åh tack :)

Postat av: Malin

Tack för en trevlig kväll=)

2010-10-09 @ 19:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: