Besök

Känner att jag är väldigt dålig på att blogga men jag hoppas att ni står ut.

Det kommer ju ändå några inlägg då och då.. ;)

Lilly bestämde sig för att vakna tidit igår med, klockan sju, annars vaknar hon ju tjugo i åtta, de där 40 minuterna känns konstigt nog.
Fick ett meddelenade av Linda imorse och frågade om jag ville komma och äta frukost på lilla hem, men såhär tidigt orkar jag inte åka iväg, så hon kommer hit om ett tag istället, hon skulle bara plugga klart....

Vid tolv tiden idag kommer Malin,Aron, Madelene och minibebisen Pilip hit, ska bli så mysigt, får även se om Jenny hör av sig vilket skulle vara trevligt eftersom att det var väldigt länge sen vi sågs!

Ne nu ska jag ta och hälla upp ett bad så vi hinner med det innan Linda kommer, antar att de kommer lösa av varandra ganska bra, om inte Linda stannar så förstås =)


Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: