Babbel!

Idag har min lilla familj och jag varit i Linköping och gått på ikanohuset + Ikea. Lilly har idag fått sina första par riktiga skor, tycker att det var dags nu när hon antagligen snart kommer gå, hon har i alla fall lärt sig att bara hålla mig eller ja, den hon går med i bara en hand, det går galant, hon är så duktig min lilla tjeja!
Det följde även med två t-shirtar med till Jonas, två t-shirtar till Lilly, en skjorta, en kortärmad body och en tröja till mig!

Har varit en alldeles underbar dag med familjen!! <3

Igår var Zanna, Ludwig, Patrik, Ludwig, Lilly och jag i Mjölby simhall och badade i flera timmar, Lilly älskar att bada! Det är ju så mycket bättre i Mjölby än i Motala, det finns mer grejer att göra och dessutom är det så mycket varmare i vattnet och det är ju ett stort plus när man har småbarn!

Ne nu ska jag in och lägga mig och hoppas på att Jonas kommer hem ifrån Mathias snart, de har grabbkväll! ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej läste din kommentar först nu.



Ja det skulle va jätte trevligt att ses:)

Skrev precis till Jenny om hon ville med till öppna förskolan på onsdag. Ni kanske har lust/tid att hänga med också?=)



Bor ni på allokton eller är det något ja fått för mig=P?



Kram

2011-02-28 @ 19:47:25
URL: http://miikkisblogg.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja tror det börjar 9e:)

Så ja går dit straxt efter 9e tror ja, ska höra med Jenny med så det inte är för tidigt:)



Vi har satt upp oss på kö där, men dom hör ju aldrig av sig. Får hoppas dom ringer snart, för ja börjar bli otålig i min lilla 3a=P



Kram

2011-03-01 @ 09:04:51
URL: http://miikkisblogg.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja fick tag i dom som tur va:)

2011-03-01 @ 12:59:40
URL: http://miikkisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: