Babycafé!

God morgon alla fina!

Idag vaknade Lilly halv sju, men somnade direkt om när hon fick komma över i min säng, vaknade tjugo i åtta. Hon springer nu runt i gåstolen här hemma och jag väntar bara på att hon ska bli hungrig så hon kan få gröt och sen kan vi börja göa iordning oss.. Skulle jag hoppa in i duschen nu skulle hon ju garanterat bli hungrig då, känner ni igen det? ;)

Kvart i tio ska vi möta upp Malin, Aron, Felicia, Jenny och så läste jag att det var några fler man kände igen så det ska bli roligt, ajust det, vi ska på babycafé på varamons familjehus, tror jag det heter... ;)

Idag mår vi säker som ni förstår mycket bättre, är nästan helt övertygad om att det är Lilly som har smittat oss och att det är över nu, mitt slutade klockan två natten tills igår sen mådde jag ju bara dåligt igår för att jag inte hade ätit någonting, åt en risifrutti och en halv panpizza klockan sju igår, tyckte jag var duktigt! Jonas höll bara på i några timmar igår, skönt att det inte blev värre!! Ingen vidare fördelsedag han fick igår!!

Ne nu ska jag sluta babbla...
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Någon

48 timmar säger dom ska gå innan man vistas bland en massa folk,du och din dotter kan fortfarande smitta andra...är det så smart att gå o träffa andra barn då?Tror inte ni är så välkomna dit om dom som har babycafet får reda på att ni så sent som igår hade magsjuka hemma...

2011-02-02 @ 08:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: