Tvättstugan!

Phuu, nu sitter jag äntligen ner ett tag efter en hektisk dag, eller det känns så i alla fall. I förmiddags klockan 12 började tvättstugan, innan det hade jag varit nere fyra gånger för att kolla om den innan mig hade tvättat klar, som folk nästan jämt gör när dom har morgontider men den turen hade jag inte idag, självklart bara för att jag hade så mycket tvätt!

Började i alla fall tvätta kvart i tolv. Lilly var också med eftersom att Jonas jobbar kväll. Det har gått jätte bra förutom att hon har varit lite gnällig precis i början när jag satte ner henne på golvet i tättstugan men det gick över fort.

Pappa, Åsa och Linnéa var här och fikade i eftermiddags. Pappa köpte med sig smörgåstårta så jag fick i mig lite "mat", det tyckte jag var snällt. Passade även på att springa i tvättstugan när de var här så dagen blev inte så jobbig som jag trodde... men känner mig så stressad hela tiden!

På tal om det på har jag känns mig jätte stressan, rastlös (pratar ständigt och jämt) och irriterad senare veckan och har inte förstått vad det berott på men idag kom jag på vad det var. Jag började med en ny astma medicin för ungefär en vecka sen. Läste på biverkningarna nyss och det stod just det här, inte konstigt att jag mått konstigt, ska byta tillbaka till mina gamla, skulle ijuförsig gjort det i alla fall eftersom att jag har fått svårt att andas med den nya och det är ju det som är meningen att man inte ska ha. Trivdes jätte bra med den gamla men det var ju i alla fall värt att prova en annan. Nu vet jag att det jag hade vörrut var bäst, precis som jag sa till läkaren! ;)

Ojj då, nu vaknar Lilly..
Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: