Partajj!!

Igår hade vi fest här hemma eftersom att Jonas fyller nu den första februari. Jag lämnade Lilly hos sin morfar klockan fyra eftersom att det kom folk hit halv fem, det var bara för mig att åka hem och göra iordning sig, som tur är var det bara några som kom hit så tidigt eftersom att de kollade på fotboll;) vid sex kom nästan alla andra och då hällde jag upp första glaset vin och sen fortsatte det bara(tyvärr säger jag idag) Vi åkte till Harrys på kvällen så där mötte jag upp Sofia och det blev som vanlig en oförglömlig kväll ;)

Idag vaknade jag vid 11, gick upp på toaletten och spydde, hur länge sen var det inte man gjorde det dagen efter!! Välbehövligt var det i alla fall, mådde lite bättre. Lilly har varit hemma i några timmar nu men ligger och sover nu, Jonas och jag beställde pizza från pizzaonline.se, så jävla smidigt!!

Ne nu ska jag sluta babbla och kolla på de sista minuterna i handbollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: