Trevligt sällskap!

God kväll!

Imorse vid halv elva kom Malin och Aron in till Motala. Vi gick då ut och gick en sväng så att barnen fick sova lite i den friska luften och vi fick röra lite på fläsken. När vi kom hem så gjorde vi iordning mitt cv så jag kunde skicka iväg en jobbansökan till sommaren. Ringde även och sökte ett jobb, eller ja ringde och frågade om jag kunde få jobba som vikarie, det lät väldigt bra men det återstår och se, pappa sa att jag i alla fall får ha kvar min bil ifall jag skulle få jobba,det känns väldigt skönt eftersom att det är i Vadstena...
Nu på kvällen var vi ute och gick en promenad igen på en timma, väldigt skönt måste jag säga, det blir också väldigt mycket mer prat när man är ute och går sådär.. =)

Jag pratade med Cecilia på Skype nu ikväll, väldigt smart grej, Lilly tyckte också att det var ganska spännande..
Nu har jag smällt i mig en "påse" dipp med gurka (var tvungen att käka upp det jag gjorde av med idag, haha)

Ne, nu kallar sängen, har haft tvättstugan idag också så det är renbäddat i sängen, så skönt, ska nog ta mig en dusch innan också, sen blir det att tjuvkika på andra avsnittet av solsidan. =)

GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: e

lånar du din pappas bil?

2011-01-20 @ 19:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: