Effektiv bloggare? Ne va!

Ne, jag är inte så bra på det här med att blogga. Men tänkte åter igen försöka börja lite smått igen.
Jonas har köpt en ny dator så har ju faktiskt kommit på att jag kan sitta vid den så slipper jag ju bli irriterad över att det tar typ fem minuter att starta min egen. Använder ju bara min telefon nuförtiden, och det är inte det bästa att blogga ifrån den, jag tycker det tar sån tid och så blir det fel o, ja..

Tiden dem springer iväg som vanligt. Lillan blir 13 månader på onsdag och det har varit full rulle här hemma i 2 månader, då hon kom på att det faktiskt gick att gå helt själv och att det inte var farligt, som hon tyckte i en månad innan. Hon gick väldigt gärna då också men hon vågade inte släppa typ bord och så som hon höll sig i. Men gå mellan två personer var jätte roligt och helt om man kastade hennes snuttefilt till den hon skulle gå till!

Jag vet inte om jag har skrivit någonting om att jag har början som timvikarie på skoggården? jag trivs i alla fall väldigt bra och det är väldigt skönt att komma ut och jobba, känns som det var 100 år sen.
Ska även jobba där i sommar, båda perioderna. Jonas ska vara hemma och vara pappaledig, skönt för honom!

Ne om jag skulle passa på att hoppa in i duschen när lilly ändå sover!
På återseende, jag lovar! ;)


Kommentarer
Postat av: jenny

Sötunge!!!

2011-05-16 @ 12:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: