Morgonmys!

God morgon!
Jag klev precis upp ur sängen, Lilly vaknade klockan åtta sen har vi legat kvar i sängen, hon har ätit lite chips som blev kvar igår och jag åt choklad, det kallar jag morgonmys.

Hon ligger nu inne i sin säng och försöker sova men får väl se hur det går eftersom att hon slumrade i två minuter och sen vaknade igen. Det är ju så skönt att kunna duscha, göra iordning sig och ibland kunna plocka iordning det lilla som behövs, på de där 30-40 minuterna hon sover. Då är man ju liksom klar när hon vaknar så har man bara henne att tänka på.

Igår kväll kom min kära vän Sofia hem ifrån Sthlm så idag ska lilly och jag spendera dagen tillsammans med henne. Tror att det blir mest att sitta inne eftersom att det sägs att det ska regna hela dagen..Men det återstår att se!


Förresten så blev maten som jag gjorde igår jätte god, det var ju hur enkelt som helst, har för mig att det är många som säger att det är krångligt? Men ne, det var det ju inte.
Idag blir det strömming och potatismos när Jonas har slutat jobbet, även det ska jag laga. Måste ju erkänna att jag blir lite stolt över mig själv när jag lagar mat. det händer ju inte direkt varje dag!

Ne nu har lillan somnat så nu blir det duschen för mig!


Äter tårta på sin ettårsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: