Rastlös, som vanligt!

Är nyss hemkommen ifrån mamma. Vi har varit och handlat lite. Jag köpte mig ett par tofflor på maxi, typ foppatofflor men "snyggare" ;)

Nu ligger lillan och sover och jag är alldeles för rastlös för att ligga och kolla på tv:n så har plockat upp det jag handlat och plockat iordning lite annat... Funderar på att ringa och terrorisa Cecilia och hoppas på att hon har slutat skolan.. Ja, något måste jag göra!

Väntar också på att Jonas ska ringa, han ska tala om hur jag ska laga till steken vi ska äta när han slutat. (är inte så bra på att laga mat) hoppas på ett lyckat resultat i alla fall!

ne ringa Cecilia då!!!<3

Kommentarer
Postat av: Moster

Å vill också ha såna foppatofflor

2011-05-16 @ 20:53:45
Postat av: Cicci - Mamma till lilla J

sånahär tofflor kanske?? hihi



http://ceciliahansen.blogg.se/2011/april/jacka-troja-tofflor.html



Jag sprang på dom på maxi i linköping i april :o)



Kram

2011-05-17 @ 21:01:08
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: