Tvätt och städ.

Godmorgon!
Lilly väckte inte mamma och pappa förrän klockan nio, sovmorgon blev det. Så himla skönt när både jag och Jonas ska jobba ikväll..
Lilly ska vara hos mormor, antagligen tillochmed sova där, det kommer hon nog tycka är lite mysigt.
Mormor kommer framför allt ha roligt men att passa henne i trappen alla hennes vakna timmar!

Bokade tvättstugan nu på morgonenen igen (hade den igår också) tänkte jag skulle passa på att tvätta sådant man inte gör varje vecka, te.x. morgonrockar, plädar, lillys sittdyna till vagnen. Ska även prova att tvätta mina vita tygskor, vi får väl se vad resultatet blir, men det kan ju i alla fall inte bli sämre hoppas jag.


Igår var Sofia här och umgicks med oss. Först var vi med mamma och handlade sen prang vi på stan en sväng, köpte hårfärg till mig, slängde i de (slingor) och sen lekte Fia en massa med Lilly, Lilly älskar Sofia, hon dissar mamma totalt för henne, så himla roligt att se eftersom att de faktiskt inte träffas jätte ofta! =)

ne nu ska jag sluta babbla och börja storstäda. tråkigt men sant!!!

Hoppas ni får en trevlig dag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: