Torsdag 22 September

Vääldigt länge sen jag skrev nu men har nu legat varje kväll i några veckor och tänkt på att jag ska börja skriva igen. så ett inlägg blir det idag i alla fall..

vet ju hur roligt jag tycker det är att kunna gå tillbaka och läsa sen när lillan är större...

Vet inte när jag skrev sist och vad jag skrev men skit samma. 
Lilly går i alla fall på dagis nu, minst 25 timmar i veckan, beroende på hur mycket jag jobbar Hon trivs så himla bra på dagis och hon får leka av sig lite om man kan säga så..


Just nu är vi hemkomna från dagis, hon ligger nu och sover eftersom att hon inte gjorde det på dagis. Så tänkte som sagt passa på att skriva några rader.

När vi kom innanför dörren så släppte jag ner lilly för att stänga dörren och då sätter hon imellan foter, jag tar bort den och försöker stänga men då var hennes fingrar imellan märkte jag lite för sent,hon skrek hysteriskt så vi sprang till handfatatet och sköljde kallt vatten, efter någon minut gick det över som tur är men ingenting mer än ett svullet finger flev det i alla fall som tur är, men man känner sig ju som världens sämta mamma!!!

Sofia kommer hem ifrån sthlm idag, meningen var att vi skulle gå på stan när hon kom hem men vet inte ifall vi hinner det, hennes buss var försenad.. Hoppas dock vi hinner eftersom att jag täönkte köpa ett par byxor till Lördag då det blir utgång..! =)

ne nu ska jag sluta babbla, känner att jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men då orkar jag ju inte läsa igenom det sen! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ett tips om man klämmer sig. Ta tex fingret mellan dina händer (nederdelen av handen) o tryck ett par min. De ska tydligen motverka svullna fingrar

2012-01-28 @ 19:55:12
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: