Klagosång och lek.

Känns som jag har fullt upp senaste veckan men har ändå inte gjort någonting..
Jag blev sjuk igen i fredagskväll, fick kanonont i halsen och sen gick fick värk i hela kroppen, antagligen någon infektion som satte sig i hals, muskler och leder. Sådan jäkla otur att det kom just då eftersom att jag hade ett långpass inbokat på Lördagen, men men, bara buta i det sura äpplet och sjukanmäla sig och hoppas på mycket jobb framöver självklart. Som tur är stallde mamma, Zanna och Patrik upp på alla ha Lilly natten till Lördagen och sen hela dagen. Så himla snällt, kände att jag inte skulle varit ett dugg bra mamma då. ♥

Nog om det..

Igår var Zanna,Patrik,Naimi och Nellie här på eftermiddagen och fikade..
Anledningen till att jag skulle skriva ett inlägg var för att jag ville lägga in lite fina bilder jag tagit de senaste dagarna..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: