Lillys astma.

Har sen en månad tillbaks ungefär så har vi kört med att Lilly får starkare mediciner genom "maskinen" som jag skrev "sist".
Det har fungerat jätte bra och Lilly har mått jätte bra.

Men för några dagar sen har vi börjat men att hon får ventoline och flutide genom vortex och än så länge mår och bra. Jag hoppas innerligt att det ska fortsätta med det då jag självklart är glad om hon behöver så lite mediciner som möjligt. Hon tycker ju också att det är pest och pina att ta medicin i apparaten fast hon är kanon-duktig min tjej. Men klart det är tråkigt att sitta ner i 25-40 minuter utan att få "röra sig".

Läkaren ringde idag och kollade läget och tyckte det var bra att vi hade gjort som vi gjort, jag bestämde ju det själv utan att rådfråga läkaren men eftersom att vi hade den till behov så var det ju "meningen" att vi kunde göra så.
Känner att vi som föräldrar vet det som är bäst för skruttan.

Slut på babblet, nu ska jag slänga mig i soffan och bara va, imorgon är det dagistajm för den lilla, tillbaka till vardagen♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att det funkar bra med medicinen:-) söt bild:-)

2012-02-07 @ 18:53:24
Postat av: Johanna kajander

herregud va söt hon är då! Och va stor hon blivigt :) <3

2012-02-07 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: