Förskylningsdags igen!

Jaha, då var det dags att vara sjuka igen, denna gång klarade jag mig inte. En rejäl förskylning har jag åkt på, Nästäppa och en riktig jävla snuva. Matt i kroppen är jag också men har som tur är sluppit febern.
Lilly har åkt på en riktig slemhosta igen, tur att vi har maskinen hemma. Jag hatar att vi är astmatiker såhär när vi  är förskylda, är det någon gång man märker av astman så är det då.. Bara bita ihop och se glad ut.

Jag har nu slängt lillan i säng. Jag är "uppe" för första gången idag, bara legat i soffan och degat, inte gått upp i onödan om man säger så.


(2 veckor gammalt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: