Trött mamma!

Ja, idag är jag verkligen en trött mamma.
Lilly bestämde sig för att vakna ett antal gånger igår kväll efter att hon hade somnat. jonas var uppe flera gånger och matade henne. Hade henne i sängen ett bra tag och hon somnade om mellan turerna. Halv ett väcker jonas mig (somnade 23) och säger att jag får ta henne nu eftersom att han skulle jobba. Sagt och gjort, mycket mer gnäll när jag tar henne än Jonas. Hon vägrade ligga ner i min säng, tjöt och tjurade till max, gav panodil, antog att det var växtvärk.
Ville kolla på Nicke, Kul att ta upp ungen halv ett och kolla på Nicke, Kände att det var enda alternativet. Vid ett tiden var det vällingdags och sova igen tyckte mamma och det gick hon med på som tur var.
Antar att det var växtvärk hon led av och att det blev bättre av panodilen, Hon har haft liknande förrut men då har det värkligen märkts att hon haft ont och vi fattad det direkt men nu var det bara väldigt gnälligt..

Hon bestämde sig i alla fall att vakna 07:20, det tyckte inte mamma var alls okej!

Känns som jag går lite som en zombie, Jag har som ni kanske förstår väldigt stort behov av sömn.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: