Barnvakt igår =)

Igår i skolan var ja duktig och var med på idrotten då vi hade simning, sånt går bra, det är skönt. Efter idrotten hämtade jag och Malin våra studentmössor så nu börjar det kännas på riktigt kan man säga, så jädra härligt :D
Mallan och jag gjorde även idrottsprovet som vi låg efter med, svarade på alla utan 1½ så hoppas att jag ska kunna nå upp till ett G på teorin, för om ni ville veta så har jag faktiskt G i ifrott, tro det eller ej ;)

Mallan och jag åkte och hämtade Ludwig på dagis och sen for vi hem och åt lite grann sedan vart det lekparken för att leka av Ludwig lite :P Efter det åkte Malin hem så då hoppade jag och Ludwig i badet, det var mycket behövligt för den lilla, ni vet ju hur barn ser ut när de lekt i sanden ;) Efter badet la vi oss och tittade på tv:n och pratade och sedan somnade han.. Jag älskar dig, Luddis =)
Vid halv tio åkte jag och lämnade en sovande Ludwig hos mamma så att jag kunde åka till Mjöby och hämta Zanna, så lillen fick sova hemma hos mamma, skönt för honom!! =)

Idag händer inte ett skit, ska ta och städa av här, det är fullt med sant i hela hallen, Ludwigs byxor var uppvikta och där i var det 10 Kg sand.. Gick också ner med tvättkorgen och skulle tvätta nu, bara att jag och Jonas satte fel datum så vi hade satt igår eftermiddag istället för idag.. Får nog åka till mamma och tvätta det som verkligen behövs tvättas nu.. ;)
Skulle behöva åka till apoteket och ta ut lite medicin, så ska väl ta och göra det innan de stängen..
Hoppas ni får en kanon dag. Kram!!

Bilder ifrån igår.. =)


♥Tack för en jätte mysig dag! ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack! Men hörrudu! Vadå för jävla pingvin!??? =P



Kram

2009-04-18 @ 15:28:40
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha! Okej, undrade va fan du pratade om! =P Nej, jag vet inte va det är för nått, för det ska inte va nått där... =S Men krysset syns också bara med explorer.. jag vet i fan! =)

Kram

2009-04-18 @ 23:10:16
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var en trevlig dag=) Tack för att du la upp dom finfina bilderna;) Undra vad jag gör för min egentligen, ser lite ut som ett troll eller något:P

2009-04-18 @ 23:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: