Lördag4April

Nu är det Påsklov! HELT UNDERBART!!!!

Igår var vi i linköping och var skademarkörer för brandmän,Polis och ambulandmän, rätt roligt var det men fick så satans ont i huvudet på efter middagen, jag är så trött på denna värk varje eviga dag!

Igår kväll åt jonas och jag kräftor och hummer, mumsigt och mysigt!

Idag har jag varit och skjutsat mamma och syster så att dom kunde hämta min nyservade bil och åka till Mjölby, jag hoppas verkligen att det går bra nu och att den inte ska gå sönder igen =)
Nu är jag duktig och tvättar också, hatar att man inte har kvättmaskin och tumlare i lägenheten uten måste springa till källaren.. Mamma kommer och hämtar mig sen och då ska vi hämta fialotta och sedan åka hem till mamma och dricka kaffe och mnysa i trädgården =)
Hoppas på en undebar dag. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: