Måndag6April

Uppdatering;
Dagen har varit kanon, fikade med syster på ströget, helt underbart i solen.. =) Efter det åkte vi hem till mamma och åt sommamat, Potatis och grädde, mums!!
Är hemma nu så älskling och jag har precis gjort varma mackor med svampstuvning, mumsigt det med. Det hr som sagt varit en helt underbar solig dag!
God kväll!! =)

Igår var syster yster här och åt, trevligt att hon kunde hälsa på för en gångs skull måste jag säga :P Haha
Vi åt bandspagetti och röra som faktiskt JAG hade lagat, det ni, jag kan, ibland :D

Idag ska jag och syster åka till stan, jag ska göra synundersökning, hoppas på det bästa, fast det skulle ändå vara skönt ifall det var så att jag behövde glasögon för då vet jag ju varför jag JÄMT har ont i huvudet. Aja det återstår och se..
Skriver en rad när jag kommer hem =)

Ha en underbar solig dag! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: