Min Födelsedag!! <3

Som sagt, idag fyller jag 19, börjar känna mig vuxen ;)

Jag och mamma var på Ikea igår där jag fick plocka det jag ville ha som födelsedagspresent, bästa presenten ever måste jag säga!! Efter Ikea vart det tandläkaren, nu har jag min tand, jag är så fin nu ;D
Älskling kom och hämtade mig hos mamma eftersom jag fick stesolid hos tandläkaren :P Jag öppnade bagageluckan för att lägga in grejerna från ikea men det skulle jag inte gjort, där låg min födelsedagspresent från honom och hand föräldrar, en damsugare.. Vår damsugare gick nämligen sönder för några veckor sen så jag vart väldigt glad..

Mamma,Zanna,Ludwig,Morfar,Mormor och gammel mormor var här nyss och fikade, jag fick en jätte fin lampa och 500kr av gammelmormor och 500kr på H&M av mormor och morfar.. Av Syster ska jag få present nästa gång jag är på stan. Jag älskar att fylla år :D

Pappa,Åsa,Linnéa,Simon och Jonas föäldrar kommer på söndag och firar mig.. :D

Ikväll kommer Sofia,Oinas,Viktor och hans tjej hit för fira mig/dricka/Spela spel, riktigt mysigt.. Några av Jonas kompisar kommer antagligen också, jag är säker på att det kommer att bli en kanon kväll! =)

Nu ska jag gå till affären och köpa cigaretter sen blir det balkongen <3

Mamma och jag i hissen på ikea =)
Vi åt frukost, skit gott :)Älskade mamma!Grejerna+Mamma!Jag var snygg efter jag fått min tand <3
Alla grejer. :D +lite till=)
Jag fick för mig att rensa och diska allt i skåpet+diska allt jag köpt =)
Diskatdiskat det nyaplocka iordning.

*Idag fick jag också för mig att diska och blocka iordning i lådorna i köket. + Att jag damsugit+Dammal+torkat golvet idag igen.., Jag är duktig måste jag säga! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis!!! =D

2009-04-10 @ 23:40:49
URL: http://mebabylovedoll.blogg.se/
Postat av: Ronja

Grattis honey.

Hoppas du fick en kanon födelsedag :D:D <3

2009-04-11 @ 11:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: