Onsdag15April

Nu har jag varit på synundersökning och hade synfel så har med mig tre par hem så HJÄLP mig att välja vilka jag ska välja, jag ska ha två stycken, Snälla Kommentera!! (även ni som inte känner mig =) )
<---Framifrån | Sidan ---> PAR 1
<---Framifrån | Sidan --->PAR 2
<---Framifrån | Sidan --->PAR 3

SNÄLLA HJÄLP! =)

Jag har kommit på att mina överskrifter på inläggen är rätt tråkiga, får nog börja att ändra dem..
Imorse när klockan ringde kom jag på att jag inte orkade gå till skolan, var svin trött+att jag inte hade pluggat till det muntliga provet i sjukvård.. Jag antar ijuförsig att Hjördis inte skulle frågat mig någonting andå  ;)
Vaknade vid halv tio efter jag somnat om av Jonas väckarklocka ringde, irriterande.. Han är ute och springen i ca 1 timma nu så när han kommer hem så ska vi äta frukost =)

DU OCH DIN PARTNER:


Vad heter ni:
 Sofia&Jonas
Hur träffades ni: När jag hade praktik var han min handledare.

Hur länge har ni varit tillsammans: 5 ½ månad
Bor ni ihop: Ja
Har ni barn: Nej.
Kommer du ihåg er första kyss: Självklart.
Vem sa "Jag älskar dig" först: Jonas.
Vem är äldst: Jonas
Vilka stjärntecken är ni: Vädur&vattuman
Vem fyller först på året: Jonas
Vem är längst: Jonas
Vem sjunger bäst: Jonas
Håller ni i handen på stan: Ja,ibland
Kände ni varandra innan ni blev ihop: Vi "umgicks" i ca 2 månader innan vi vart ihop.
Vad har ni gemensamt: Ganska mycket, humor, sätt att vara osv..
Blev du kär vid första ögonkastet: Hmm, satt mest och tittade på hans snygga sbreda axlar första gången ;)
Har ni någon speciell låt: Nej, vi gillar inte samma musik.
Har ni stora framtidsplaner:  Självklart!
Har ni gråtit i varandras armar: Jag har gråtit i hans <3
Har ni varit utomlands tillammans:  nej inte än, men jag hoppas det kommer.
Vilket är ert bästa minne: Då vi sa att vi vart tillsammans, Jönköping och förlovningen <3

Vem lagar bäst mat: Jonas.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll: Tittar tv, film, äter, myser.
Ger ni alltid varandra en puss när ni träffas: Ja =)
Bodde ni långt ifrån när ni träffade första gången: Nej.
Blir du lätt svartsjuk: Nje, eller det är klart att jag är svartsjuk men inte sjukligt, oftast bara på skojj!
Brukar ni bråka: det händer, jag anser att det måste ske, annars kan man aldrig ha det bra.
Ringer eller SMS:ar ni mest: Båda
Vilken är hans finaste kroppsdel: hands ögon,Mun och Händer. =)
Brukar någon av er prata i sömnen: Jonas påstår att jag gör det ibland..
Jag älskar dig, Jonas Öberg!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker par nr 3! =D



Sv: Neee, det blir nog inga fler ungar här inte...även fast man blir lite sugen ibland kanske... =P

2009-04-15 @ 18:26:31
URL: http://mebabylovedoll.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag tycker dom röda och dom svarta!

2009-04-16 @ 15:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: