Onsdag8April

Jaha, nu är det kvällen, Jonas,Scappa(stavning?) Larsson och Kaka sitter här hemma och tittar på Liverpool - Chelsea, Liverpool leder med 1-0 så dom är glada här hemma, skönt, jag vill ju inte sova med en tjurig Jonas ;)
Fialotta och jag var och åt på Ströget, gott som satan!! =) Efter stan skjutsade jag hem henne och åkte till mamma och var lite social.. Sen åkte jag hem och storstädade, jag har varit duktig. =) Ikväll blev vet också tacos med älskling...
Nu ska jag titta runt lite, röka och sen förhoppningsvis sova, fast det känns ju sådär och lägga sig när de sitter två meter ifrån, Aja.... Imorgon blir det som sagt Ikea sen tandläkaren! =)

God natt och sov gott allihop, Kram!!

Jag måste fördriva min tid lite :D

Namn: SofiaChristinaSvärdvall
hårfärg: mörkbrun
Ögonfärg: blå
Längd: 153
Skostorlek: 37-38
Ålder: 19 på Fredag
Födelsedag: 10April
Högerhänt/vänsterhänt: höger
Stjärntecken: Vädur

Kärlek:

Har du en kille just nu? Ja =)
Gillar du någon?: Självfallet
Vem?: jonasÖberg

Smak & Stil:

Vad har du på dig nu?: Jeans,linne och tröja
Hur beskriver du en ''fjortis"?:   Någon som jämt hörs och syns, mycket smink, inte är sig själv.
Har beskriver du "plugghäst"? pluggar överdrivet mycket och prioriterar JÄMT skolan före kompisar
Har du bytt stil någon gång?:  tror inte det?
Vem är din förebild? ?   Ingen. Men självklart tar man efter kompisar och familj, medvetet eller omedvetet..

Bad Days:

Har du däckat?: Ja
Har du haft sex på fyllan?: Ja
Har du rökt?:  Ja
Har du snusat?: Ja
Har du gjort något olagligt?: Ja
Har du slagit någon ner till marken?: Nej.
Är du allergisk mot något?:  Ja
Tror du på Gud?: ibland faktiskt.
Har du en Bästis:  Sofia Tibom Carlsson! ♥
Är du vegitarian?:  nej
Är du olydig?:  Jag är världens snällaste.
har du vart med om ett stort gräl?: Ja.

[ ] mjölk/saft [x ]
] ibumetin/alvedon [x ]
[ ] katt/hund [ x]
[x] cykla/gå [ ]
[] öl/vin [ x]
[x] kanin/hare [ ]

This or that:

Cider/Öl: cider
Pepsi/cola: pepsi
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: kött
Tv/film: Tv tror jag
Gitarr/trummor: gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kinesiskt/mexikanskt: kinesiskt
Mtv/vh1: Mtv

senaste du:

Skrattade: idag
Grät: Någon vecka sen?
Såg: Jonas och hans vänner.
Drog ett skämt: vet inte, idag?

Har du:


Druckit alkohol: ja
Tagit droger: nej
Kysst någon: ja
varit tillsammans med någon av det motsatta könet: ja
Sovit bredvid någon av samma könet: ja
Bakat: ja
viljat dö: nej men velat försvinna.

Favorit:

Sport:  Handboll
Helgdag: Fredag/Lördag
Årstid: sommar

Har du någonsin:

Varit kär: I am
Blivit dissad: Ja
Skolkat: Ja
Sovit utomhus ja.
Färgat håret blont? Ja
Blivit kallad bög? Ja
Kallat någon bög? - ja
Slagit någon? - ja
Kört moped? - Ja
Suttit på en moped? ja
Kört bil? - Körkort
Druckit kaffe? -  Ja
Har en egen mobiltelefon? Ja
Har ett eget rum? - Nej
Pussat en kille? -  Ja
Pussat en tjej? -  Ja
Varit på en fest? -  Ja
Har en egen data? Ja
Har en tv på ditt rum? finns i mitt hem, ja!
Har haft tandställning? nej.
Har fler än två hål i öronen? Ja
Har en tatuering? Två st.

Har msn?  Ja
Har varit utomlands? Nej.
Badat i ett hav? No i Think
Orkar du med en sista fråga? Ja.
Är du snygg? Det tycker jag

Hittade en snygg bild på mig och malin när vi var häxor i skolan, Haha!!


Igår var jag med min älskling hos tandläkaren i lindköping. Han opererade sig och satte in en sådandär skruv så att han ska få en tand. Ganska komiskt att det saknas tänder på nästan somma ställe i mun på oss båda.. Imorgon ska jag in till tandläkaren för att förhoppningsvis få min tand, så då blir jag snygg igen :D
I em. ska jag träffa fialotta en sväng, känns som det var ett tag sen.. Det blir nog inget avancerat eftersom att det inte är något fint väder ute!!

Syster ringde nyss, hon klarade uppkörningen, bara skrivningen kvar, Grattis! <3

Förövrigt så fyller jag om två dagar så imorgon innan tandläkaren blir det ikea med mamsen för att få lite födelsedagspresenter! ;D;D

♥Jag älskar dig, Jonas, du är bäst!♥
Besök hos tandläkaren!

Kommentarer
Postat av: Linda

Go Zanna!!!! =D

2009-04-08 @ 15:58:06
URL: http://mebabylovedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: