Örebro med mamma =)

Har som sagt varit i Ö-o med mamma hela dagen idag, tog ledigt från skolan.. Vi var på sjukhuset först sen åkte vi till marieberg köpcentrum och handlade lite.. Jag köpte en kjol och två tavlor och mamma lite kläder hon med.. Har haft en kanon dag måste jag säga, skit bra!

just nu sitter jag här i väntan på att klockan ska bli typ fem så att jag kan skölja ur färgen ur skallen.. Skulle behöva ta mig i kragen och damma,dammsuga och toka golvet men det får bli imorgon.. =)
Igår var Sissi här och fikade efter skolan och sedan tog vi oss ner till jysk där jag köpte nya utemöbler så imorgon ska jag ta och vårstäda balkongen.. Är det någon som vet vart man kan köpa billiga krukor som man hänger på väggen? =)
Cecilia och jag ska också åka till hennes frisör imorgon för att beställa hår till balen, mycket snällt av Cecilia att fixa så att frisörskan kunde fixa mitt hår med :D

Hoppas ni haft en kanon dag, Kram                                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: