Påskafton

Igårkväll var Sofia,Oinas,Kaka och Sofie här så vi drack lite (för en del vart det mer än så :P) scoop(stravning?) är ju bara för roligt alltså, vi satt i sex timmar och spelade, jag och Sofia vann faktiskt ett antal gånger, vi är ett bra teem, hon vet vad jag kan och inte kan ;)

Tack för en helt underbar födelsedag! <3

Idag ska vi hem till Jonas föräldrar och äta påskmat, mums muns.. Känner att det är en perfekt dag att bli bortbjudna på mat, lite bakis ;)
Det är väl dags att jag hoppar in i duschen för att Kristina kommert och hämtar oss om en timma!!^

Ha en bra Påskafton! =)

Tack för de grattishälsningar jag har fått, det värmer =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart vi vinner bruden, vi är ju bäääst;D

2009-04-19 @ 21:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: