Sommarvärme <3

Idag har det varit sommarvärme, det är ju helt underbart alltså.. =)  Har suttit i trädgården hos mamma i flera timmar sen åkte jag och hämtade ludwig och Zanna så vi åkte till Mc donalds och åt, stackars ludwig ramlade så att han blödde ur mun, så jäkla rädd vart jag :O Efter det åkte vi hem till Patrick och drack kaffe, eller jag fick rättade sagt sitta och leka med Ludde största delen av tiden för att han inte ville leka själv, man kanske förstår honom, vem gillar att leka ensam?
Var förbi pappa på jobbet också och lämnade räkningen till balen, det är tur att man har en pappa som ställer upp och lånar ut pengar till mig så att jag kan gå balen =)

Nu sitter jag hemma och väntar på att Älskling och lillebror ska komma så vi ska äta, jag har faktiskt lagat mat, känner mig duktig eftersom att det inte händer allt för ofta men tänkte börja nu faktiskt, någon gång ska man väl bli vuxen.. Lillebror ska vara här ikväll så han och jonas ska kolla på fotboll, skönt att allt går så bra med familjer och grejer, har gått bättre än jag förväntade mig innan vi vart tillsammans, trodde det skulle bli jobbigt eftersom det skiljer så många år på oss, men allt har verkligen gått skit bra... 
 Efter maten blir det balkongen för att umgås lite innan det blir blir fotboll för deras del =)

Hoppas ni haft en bra dag allihop.. Kramar =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ahaha! Du ska bara veta! Berättar när vi ses ;)

kram

2009-04-29 @ 20:37:29
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: