Söndags seg!

Igår blev det inte många knop, jag och Jonas satt på Jourcentraler igår i två timmar sen åt pizza sen vart det bara att lägga sig och sova helt enkelt =)
Jag har sovit i ca 12 timmar i natt, kanske inte så konstigt att jag är så trött som jag är idag då.. Älskling ringde och väckte mig vid elva, han tyckte nog inte att jag skulle sova längre då.. Som sagt, jag är världens segaste, tröttaste och har jätte ont i huvudet idag, hoppas på att mina glasögon kommer nästa vecka så att jag ska slippa den här skiten... Sitter och funderar på vad jag ska äta, tror det blir lite makaroner och ketchup, enkelt och gott.. Det är ju så fruktansvärt tråkigt att äta själv... Funderar på att ringa Cecilia så att hon får komma hit och dricka kaffe med mig =)

Ha en bra dag, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: