Tisdag14April

Första skoldagen efter lovet, det var riktigt segt måste jag säga. Första lektionen gick vi egenom pappret till provet tills imorgon andra lektionen kom facket och pratade lite om det, behövligt, jag fattar lite mer om detnu i alla fall =)
Efter skolan åkte jag,Malin och Sofie till stan..Malin och jag gick i affärer i ca 4 timmar, jag är slut.. Idag inhandlade jag mig en vårjacka,2linnen,2leggings,en fotkedja, ett deadem, solglasögon, ögonfransböjare, ögonskugga och en borste till det, plackers och tandborstar och självklart vart det också lite mat i affären =)....
Tack för en trevlig dag! <3

Imorgon ska jag till optikern och titta om jag behöver glasögon, se om det är därför jag jämt och ständigt har ont i hivudet, efter det blir det dietisten, får se vad hon säger, hoppas jag äter rätt och så =)

Hoppas ni haft en bra dag och också får en bra kväll! =)
Sofia,Sofie,Malin

Kommentarer
Postat av: Linda

Jamen visst! Det går för fort... =( Måste skaffa minibebis snart igen ;) Haha! =P

2009-04-14 @ 19:16:15
URL: http://mebabylovedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: