Torsdag och ledig =)

Idag har jag varit ledig eftersom det är Torsdag, riktigt skönt.. Jag var på stan med Sara, Linda och Felicia, jag har faktiskt köpt ett par skor till bal&Sudent och ett par till.. Det är ju så roligt att köpa skor, jag älskart.. Det var väldigt roligt att träffa tvillingarna det är ju s¨fruktansvärt länge sen... Efter stan vart det att åka hem till mamma där Ludwig var som saknade sin moster, lekte lite med honom, jag älskar lillen, men han är också väldigt krävande.. ;)
Lite bilder från idag..
Felicia somnade så fort vi gick ut =) Så Söt =)
Sommar<--->Vinter :P Älskling-->

Lite kort på mitt Hjärtegull som älskar att posa framför kameran (ibland i alla fall)

Han stallde sig faktiskt sådär utan att någon sa till honom att göra det, min fotomodell =)
Sötnos =)
Älskar =)

♥Det sista kortet jag tog på sötaste ♥ Jag älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Han är så söööt! =D

Glasögonen va snygga =)

Och NEJ, jag tror inte det bli tillökning...orkar inte =P

Kram

2009-04-16 @ 23:17:28
URL: http://mebabylovedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: