Torsdag!

Snart är det Lördag vilket jag längtar efter väldigt mycket eftersom att det utgång med Älskling och hans vänner. =)
Idag var jag en sväng i skolan, hade lektion 40 minuter sen satt jag och några väldigt trevliga människor utanför och solade, verkligen jätte skönt väder i ute... Har nyss varit i Vadstena för att lämna öl och äta med älsklingen.. Jag skjutasade honom och några kompisar till deras jobbarkompis, det ska på fest, så ska väl åka och hämta dem ikväll antar jag... Nu sitter jag hos pappa på jobbet "conny´s skog och trädgård" REKLAM ;) Syssling och pappa stod utanför och packade upp maskiner när jag åkte förbi så tänkte bara stanna och ta en cig, men känns som att jag lika gärna kan stanna ett tag, lika gärna som satt sitta vid datorn ensam hemma så kan jag ju sitta här faktiskt.. =)
Ska ut och ta en cig nu och se om jag får lite kaffe också :)

Fortsatt trevlig dag, Kram! =)
Jag älskar dig, hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: